2012. július 23., hétfő

Szavazás

Meglepődtem, de nagyon örültem is egyúttal, hogy habár a blogot meglehetősen ritkán frissítettem mostanság, attól még szép számban szavaztatok! Ezt köszönöm szépen! ^^ Tartsátok meg jó szokásotokat a jövőben is! :D

Az eredmény megnyugtatott, abból a szempontból, hogy senki sem követelt új sztorit. Kösziiiiiiii! Komolyan, ha arra jött volna ki a legtöbb, elutazom Tibetbe. De szerencsére nem. :) Az eredményt szem előtt tartom, igyekszem minél előbb friss fejezettel előrukkolni, ám mint azt az eddigiek is mutatják: nem olyan könnyű. :P Viszont mindig sikítok, ha van valami, szóval eltűnni nem fogok. ^^

A szavazás így nézett ki:


Melyik sztorit folytassam, de sürgősen?

Harapj meg!
  20 (83%)
Papírfecnik
  2 (8%)
Tükörszilánkok
  2 (8%)
Kezdj valami tök újat
  0 (0%)

2 megjegyzés:

  1. Nem láttam lehetőségként a Torz játékokat, de én arra szavazok. :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, anyám! Az a kis iromány már rég kész, csak még a végét kéne helyrepofoznom kicsit, de... szánom-bánom, teljesen megfeledkeztem róla. :( Köszönöm, hogy emlékeztettél rá, a hétvégén igyekszem bepótolni az elmaradást! :D

    VálaszTörlés