2014. május 17., szombat

Egy OFF cameo

Tudom, hogy több mint fél éve nem írtam semmit, ez a bejegyzés sem egy biztos visszatérés előjele, egyszerűen csak kikívánkozik. *kis hülye, azt hiszi, még bárki visszanéz ide...*

Rossz májam táplálékát ezúttal egy ínycsiklandó fülszöveg adja. Esküszöm, gyöngyszem! Természetesen romantikus-erotikus és rettenetesen nagy újdonságokat ígér, nem is értem, miért nem rohantam még megvenni!
Az áldozatom analizáltam ezúttal J. Kenner: Forró rabsága. Igen, én is érzem dübörögni az eredetiséget, a mindent elsöprő szenvedélyt és az író-díjak hadát a cím mögött. Na, de lássuk:

"Egy férfi, aki mások szenvedélyével játszik. - ne már, én azt hittem, a sajátjával... :(
Egy nő, aki belemegy a játékba, de nagy árat kér érte. - let's play a love game... vagy inkább Game of Thrones, a következőket olvasva.
Damien Stark sportolóból lett milliárdos, akinek nem sokan mernek nemet mondani. - hogyan mernének? visszamorog, hogy "közeleg a tél" és vége a dalnak, de azzal is leverne minden ellenállást, ha magára öltené a robotszerkóját, ha már milliárdos.
Nikki Fairchild az egyetlen nő, aki felkorbácsolja a szenvedélyét. - természetesen, mert aki szeret játszani másokkal (vagy a Másokkal, kac-kac), annak az egész univerzum csak EGYETLEN nőt teremtett, akire gerjed. Annyira eredeti.
Milyen titkokat rejteget Niki, az egykori szépségkirálynő? - csak nem megbundázta a szépségversenyt? :O
És milyen démonok üldözök Starkot? - a Mások. Meg mindenki, aki a megmaradt Starkokra vadászik.
Ki bírja tovább ezt a kíméletlen játékot?" - biztos, hogy csak a legkitartóbb és mazochistább olvasó, aki életében először vesz a kezébe erotikus-romantikus-nagyoneredeti történettel operáló könyvet.

Sportolóból lett milliárdos, szépségkirálynő, szex. Na vajon mi lesz ebből? Ötletem sincs. XD

3 megjegyzés:

  1. Ohó! Ki tért vissza! :D Aztán ne tessék újra eltűnni!

    VálaszTörlés
  2. Igenis, időnként elolvasom, mi van az oldaladon! Régen imádtalak olvasni, mostanság várom, hogy legyen elég fejezet a harapj meg! II-ben, hogy legyen értelme nekiesnem a sztorinak újból, az elejéről, mert már sajnos régen olvastam, bele kéne rázódni a világába megint:)
    Mindenesetre a bejegyzésed, amihez most írok: jót röhögtem rajta, és páromnak is felolvastam. Ő is vigyorgott rendesen! úgyhogy köszönjük az élményt:D

    VálaszTörlés
  3. A Game Of Thrones metafora nagyon ott van :DD Elküdtem barátnőmnek, estére jól felvidítottál :) Lehet, hogy eltűntél, de attól még maradtak hűséges olvasóid hidd el :D Sok sikert továbbra is :3

    VálaszTörlés