2011. október 29., szombat

Életjelek

Tekintve, hogy mostanában gyalázatosan kevés időm van olyan finomságokra, mint blog- és történet írás, ezért úgy gondoltam, hogy nem árt, ha néha napján tudatom a nagyérdeművel: még élek!

Az életjeleim - a bejegyzés címére való tekintettel - kifogástalanok, mindenem jól működik (lekopogom), csak olyan fokú időhiányban szenvedek, amire egyrészt nem számítottam, másrészt - ebből kifolyólag - nem tudtam rá felkészülni. Hol csúsztam el ennyire? Fogalmam sincs, de a lényeg, hogy folytatás a közeljövőben egyetlen történetnél sem várható. Tudom, ennél jobb híreket is közöltem már, remélem fogok is, ám jelenleg ez a helyzet. Se ötletem, se erőm, se időm, se ihletem. Szóval így állok. (Jelenleg azt se tudom, hogy kritikákra mikor válaszolok, mert elbagatellizálni nem akarom, főleg úgy, hogy zömében hosszú, és szépen kifejtett véleményeket kaptam.)

Ha oda jutok, hogy írás, és na most összehozok egy klassz fejezetet, szólni fogok. Addig aki akar faggathat, kérdezhet, ha nem spoiler-gyanús választ kell adnom, akkor felelek, ellenkező esetben lakat a számon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése