2011. október 1., szombat

Emlékszel még?

Ma volt szerencsém a villódzó dobozban - alias TV - meglesni a Pirosszkát. Fájt. Elfáradtam tőle, és úgy éreztem, hogy szükségem van egy-két klasszikusra. Elismerem, az új rajz- és animációs filmek között is vannak jók (Aranyhaj, Kung-fu panda... és nagyjából ennyi), de a régiek azért nem véletlenül kapták az Oscar-díjakat, elismeréseket. Tudhattak valamit, hogyha kicsiket, nagyokat egyaránt lekötöttek.

Összeszedtem hát néhány betétdalt, amik a kedvenceim közé tartoznak, kis nosztalgia, gyerekkor, meg különben is: jók! :D









3 megjegyzés:

  1. LOOOOOOOOOOOOOOl, tudhattad volna, hogy a pirosszka egy szörnyűség XDXDXDXDXDXDXDXD egyébként tényleg igazad van, kb. a kung-fu panda, meg az aranyhaj a jók, de ne felejtsd el a toy storyt, az is tök jó :3 amúgy ja, a régiek a legjobbak, most asszem le is töltöm az aladdint, meg a pocahontast :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, igen, nem is vártam tőle sokat. XD
    A Toy storyt nem láttam, nem ismerem, azért nem írtam, de biztos így van. :)
    Fú, én a Notre Dame-i toronyőrt meg a Szépség és a szörnyet néztem meg a hétvégén. *-* De az Aladdin is tervben van még. :P

    VálaszTörlés
  3. De imádom ezeket!!! A Herculesből a dalt ezen a héten is meghallgatjuk párszor, jó?:D:D
    Ui.: Khmm... Aladdin énekhangja...khmm...

    VálaszTörlés