2012. március 2., péntek

Az újraolvasás varázsa

Pár bejegyzéssel korábban már említettem, hogy Imagine-re is felpakolom a Harapj meg!-et. Hogy annyira ne legyen ciki a dolog, újraolvasok feltöltés előtt minden fejezetet, hogy a helyesírási hibákat, amiket bent felejtettem, lehetőség szerint kijavítsam. És ha már arra járok, kicsit csiszolom a stílust, a történet elejét is felelevenítem.

Közben fogom a fejem. A megfogalmazás néhol jobban sántít, mint House, gyengébb napjain, a leírások hol cirkalmasak, hol puritánok, a párbeszédek helyenként döcögősek, jelentéktelen dolgok kapnak hosszú bekezdéseket és...

De jól tudok magam ellen beszélni!

Jó hír, hogy Aranymosáson látott szerkesztésekből okulva már észreveszem a saját írásaimban is, ha kilóg a lóláb, ám van, hogy annyi helyen lóg, hogy nincs erőm, türelmem javítani. Szóval tökéletes sose lesz, mindig lesznek benne hibák, a második résznél remélem már jóval kevesebbel fogtok találkozni! Addig is az elsőben javítgatom a bődületes szarvashibákat, és írom a legújabb fejezeteket. ^^

(Ja, és próbálom nem trilógiává nyújtani a sztorit, mert abba beleőszülnék...)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Már az előző bejegyzéshez akartam ezt írni, de ha már itt van ez...
    Most hogy megszületett az első rész vége, úgy gondoltam nekikezdek és újra olvasom az egészet egyben. (Egyébként nekem szaktudatlan olvasónak nem tűntek fel az általad felsorolt dolgok, leszámítva pár elgépelést).
    Most járok a 14. fejezetnél, és figyelembe véve az interjúkat, meg azt hogy (nagyjából) tudom mi fog következni a többi részben (mmint abban amit már olvastam) azt kell mondjam eddig csak olvastam, de nem értelmeztem. Egy csomó minden más megvilágításba kerül, egy csomó elejtett félmondat értelmet nyert, és jelenleg úgy állok, hogy a Harapj meg! bekerült a top5 olvasmányaim közé. (Legen az netes vagy kiadott)
    Eddig egy csomó dolog volt ami nem volt tejesen tiszta, de most úgy érzem, hogy sikerült megvilágosodnom, és némelyik karakter viselkedése is értelmet nyert.
    Van pár elméletem is (amit inkább megtartok magamnak) amire kíváncsi vagyok hogy mekkora mellélövés, úgyhogy örülnék, ha minél előbb olvashatnám a folytatást!

    Bár arról még mindig sejtelmem sincs, hogy mit is takart az hogy Kate norna.... :S

    Nagyon várom a beígért Kate-Will beszélgetést, és szépen halkan érdeklődnék, hogy mikor lehet majd olvasni mindezt.

    Üdv:
    Pet

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Első körben: nagyon örülök, hogy bekerült a sztori a Top 5-ösödbe! :D
    Másodikban: szeretek homályos utalásokat, megjegyzéseket és félszavakat itt-ott elhinteni, kérdéseket felvetni. Ezek az Olvasót általában bosszantják, mert zömében - hozzám hasonlóan - kikapcsolódásra, nem plusz rejtvényekre és agyalásra vágyik. :P És igen, mindig bizonygatom, hogy lesz válasz, lesz válasz... de van, hogy csak nagy sokára tartom be az ígéretem.
    Amennyire tudok, odafigyelek arra, hogy az események és a karakterek reakciói logikusan következzenek egymásból. Gyűlölöm, ha egy író következetlen, így próbálok nem az lenni. :)
    A megvilágosodás jó érzés, én is a napokban éltem át ilyesmit, amikor rájöttem, hogy kivel mi lesz, aztán kiderül, hogy az elméleteid mennyire helytállók. :D

    Kate nornasága és a beígért beszélgetés is olvasható már a második fejezetben - jó gyerek voltam, most nem húztam ezzel sokáig az időt -, bár egy-két dolog továbbra sincs letisztázva, és mint mindig: most is vannak, lesznek elhallgatott dolgok, információk. :)

    VálaszTörlés