2012. március 12., hétfő

A Vázlat

Valamikor az Ősrobbanás előtt írtam arról, mennyire nem tudok vázlat után írni. Dobpergést kérek: eljutottam arra a szintre, hogy kénytelen leszek! Fantasztikus érzékkel tudom megnehezíteni a saját dolgom. Van nyolc dolog, amire figyelnem kell? Beteszek még egyet, mert miért ne? Eddig nyugis sztorivezetés volt? Adjunk az érzésnek, hogy ez a múlté legyen!

Sikerült annyi szereplőt kreálnom, és annyifelé vezényelnem őket - legalábbis fejben, előre eltervezve -, hogy már képtelen vagyok követni ki, hol, mi, mikor, miért, milyen következménnyel. Brutális. Kitaláltam, hogy kivel mi fog történni, örültem a fejemnek, aztán ma rájöttem, hogy igen ám, csakhogy arról dunsztom nincs, milyen sorrendben fognak következni az események!

OneNote elő, új lap megnyit, és a listát vezeti nagy, vörös betűkkel a VÁZLAT fül. Durva. Még sose kellett... Úgy látszik, öregszem. A lényeg viszont, hogy rendet teremtettem a káoszban, és ennek hála, jött egy újabb megoldandó talány. Mi a francot csinálok a többiekkel, amikor eljön Kate nagy pillanata... pillanat sorozata...
Ez az, amit ki kell még találni. *imádkozik a mindenhatóhoz, hogy ne kelljen plusz egy rész, nem akarja, nagyon neeeeeem*

Uff... zárásnak kedvcsináló, hangulatteremtő videó az Alfák játszóteréhez! :D

//SZERK.: Még valamire rájöttem egy kedves barátomnak hála: nem lesz jó ez a felesben nyomott E/1 és E/3, szóval.... a következő fejezettől búcsút mondhat mindenki az E/1-nek. (Basszus, mennyit fogok bakizni!)//

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó lett ez a videó, illik a zene a sztori hangulatához, és én is hasonlóan képzeltem el a szereplőket :) Láttam Mazsin, hogy van blogod, gondoltam, írok ide is.
    Amúgy tökéletesen meg tudom érteni a problémádat, mivel én is pont most írom át az egyik régi sztorimat, ami fönt volt AFS-en. Nekem is elég káoszos még az egész, mert én is vagy 3 új szereplőt találtam ki, még nem tudom, hogyan boldoguljak velük... Nem olvastam az előző verziót, úgyhogy nincs viszonyítási alapom, de ez eddig nagyon tetszik^^
    Üdv.: SnowCat

    VálaszTörlés