2012. június 15., péntek

Nyár van nyár...

Jelentem, végeztem a vizsgákkal, élek és virulok, időm pedig mint a tenger! ^^ A helyzet viszont egyelőre az, hogy annyira bennem van még a tanulási metódus, hogy - minden igyekezetem ellenére - képtelen vagyok írni. Ciki, tudom...

Jelenleg az össz tevékenységem abból áll, mint egy túlfejlett csecsemőnek: eszek, iszok, alszok. Na jó, mellette filmezek és olvasok, a rajzzal is megpróbálkoztam megint, de... juj de nem tetszik az eredmény! XD

Amint beleszoktam a semmittevésbe, nekiülök valamelyik sztorit a sok közül folytatni. Hogy melyiket, az remek kérdés, dunsztom nincs, de majd akkor lesz. Abban a pillanatban, hogy lesz friss fejezet, vagy legalább részfejezet, sikítani fogok. (Azt hiszem, szó szerint is az örömtől...) Addig is járjatok Merengőre, Imagine-re, olvassatok sok jó könyvet, élvezzétek a nyarat és viduljatok sokat! :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése