2012. október 28., vasárnap

Kikapcsolódás őrültséggel

Akik Merengőn és/vagy Imaginen is követnek, azok biza látják, hogy már nem csak a Harapj meg! pihen, hanem a Tükörszilánkok folytatása is áll. Az ok egyszerű: elfáradtam bennük kicsit. A Tükörszilánkokat eredetileg pihenésnek szántam a vérfarkasok mellett, csak elkövettem azt a hibát, hogy komoly alapot fektettem le, és innentől minden lesz csak nem könnyed kis semmiség - kvázi oda kell rá figyelnem, nem dobálózhatok csak úgy a szereplőkkel, az eseményekkel, a jellemekhez is tartanom kell magam stb... Szóval nem éppen pihentető. XD

Egy kusza sztori mellé elkezdtem egy másik, hasonló hangvételűt, gratulálok magamnak, zseniális húzás volt! *irónia ON* Nem is bírtam sokáig szusszal, a startpisztoly eldördülése után egy prológussal és három fejezettel: kifeküdtem. Egy békafingnyit kínos...

Mivel lassan tarthatatlan állapotok kezdtek uralkodni - értsd: felváltva rajzoltam HM-hez és Tükörhöz, ide-oda csapongtam köztük fejben, jövőbeni jeleneteket pörgetve magamban unalomig -, egyik délután teljesen random, új sztoriba kezdtem. Alapkoncepció nulla, karakterkidolgozás zéró, cselekményváz sehol - még fejben sem! Egy kép deviantartról, egy kreált név, ami megtetszett és a vágy, hogy valamit csak úgy írjak, minden különösebb cél, szándék nélkül, a magam szórakozására. Erre jött egy nyakatekert, őrült világ, a szereplőgárda pedig innentől adta magát. A cselekmény, nos, az menet közben alakult.

A történet nem hosszú, Wordben maximum 25 oldalt fog kitenni (a zárójelenet még hiányzik, de már tényleg csak az), szóval nem kell folytatásos regénysorozatra, ne adj isten trilógiára gondolni. XD Ha korábbi írásomhoz kéne hasonítani, hangulatra talán a Torz játékokra hajaz, de ez annál jóval könnyedebb, őrültebb. A bétám szerint is érezni rajta, hogy ezt abszolút kedvtelésből írom, remélem majd Ti is jól szórakoztok olvasás közben. :) Kicsit halloweenes...

Addig is amíg az utolsó simításokkal el nem készülök, és fel nem töltöm (szerintem 4 részletben fogjátok kapni), itt van a zenelista, amit írás közben hallgattam. :P Előre szólok, sem én nem veszem komolyan a sztorit, sem az önmagát, és a lista némely eleme is elborult agyam állapotának tulajdonítható. XD (A legtöbb dalszöveges videó - már amelyiknek van szövege is... :P)

Nick Murray & Mark Moore - K.I.L.L.
Kevin Rudolf - In The City
Sick Puppies - Survive
E Nomine - Mitternacht
She Wants Revenge - Tear Your Apart
Trent Reznor & Atticus Ross - Immigrant Song (Feat Karen O)
30H!3 - Touch On My
Miley Cyrus - Can't Be Tamed
The Pierces - Secret
Sarah Connor - Under My Skin (AMV-s videót tettem be hozzá, megkíméllek titeket az énekesnő látványától XD)
Varsity - Zero (annyira illik a főszereplőhöz, hogy az valami fájdalom! XD)
Iwasaki Taku - In His Mind
Iwasaki Taku - Tactics
Iwasaki Taku - B.Mosquito
Iwasaki Taku - Schlachtschiff
Iwasaki Taku - Konfrontation
Mifune
Harmonize
Krieg
Kampf
Lycaon
Bang! Bang! Bang! Bang! Have A Nice Dream
Ling Toshite Sigure - Abnormalize
Nothing's Carved In Stone - Spirit Inspiration
Within Temptation - Jillian

2 megjegyzés:

  1. épp ezt akartam javasolni, de javaslom továbbra is, hogy olyasmit írj, amit egyszeri leülés és felállás között be tudsz fejezni. magyarán novellát. ne ragadjon el semmi, ne vágyj jobb kidolgozottságra, tanuld meg, és fogadd el, hogy nem minden történetnek van szüksége kerek lezárásra; kell valami kis munkát hagyni az olvasóknak is :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :) De a hosszabbaktól meg nem tudok szabadulni, valami vonzz bennük, hogy túlbonyolíthatom őket tetszés szerint, agyalhatok, csűrhetem-csavarhatom. Élvezem, hogy elnyel. :P Csak néha belefáradok, és akkor jön az, ami Te is írtál. :D

    VálaszTörlés