2012. október 30., kedd

Lezúzlak így is, úgy is!

Imaginen elindult a legújabb novellám, ha kevés agymunkát igénylő szórakozásra, kikapcsolódásra vágysz, kukkants bele! Én ezzel a szándékkal írtam, komolyságot nem nagyon érdemes benne keresni, ez nekem is kikapcsolódás volt. :)

Leírás:
666. A Sátán száma – és az enyém. Akinek a szíve tele keserűséggel, bosszúvággyal, az eléget egy fecnit, rajta a számommal, én pedig alás szolgája vagyok mindaddig, míg a kívánságot nem teljesítem. Utána fel is út, le is út, jó esetben többé nem találkozunk. Sose szokott kétszer ugyanaz hívni, általában a klienseimet is eléggé elrettentem. Fene se érti…

Szolgáltatásaim fejében csupán egyet kérek: soha ne beszélj rólam! Ne írj, ne morzézz, ne rajzolj, ne kézjelezz, ne tátogj, ne telepatizálj, ha megoldható, még csak ne is álmodj rólam többé! Hidd el, magadnak teszel vele szívességet, mert bár örömmel torlom meg az egyezségszegést, gyűlölök úgy dolgozni, hogy nem kapok érte semmit. Már pedig a kliens-nevelés pontosan ilyen macera.

A nevem Camie. Végzős lidérc vagyok a Halloween Akadémián, rémálomból írom a szakdolgozatomat. Kinézetre huszonöt-harminc évesnek tűnök, hivatásomat tekintve a legjobb Lélekzúzók közé tartozok. Kételkedsz? Tégy próbára! Oh, egyre viszont megkérlek: mindez maradjon köztünk!

LINK

Jó szórakozást kívánok hozzá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése