2012. november 9., péntek

Korrigálás

Ma kaptam egy mailt - amiért nagyon hálás vagyok -, ebben pedig kérve vérték a Harapj meg! II. 4. fejezetének a végét. Én meg néztem először, mint boci az új kapura, hogy minek kéri a delikvens, amikor ott van a helyén! (Mostanában túl sok "ahogyan azt Móricka elképzelte" helyzetbe szaladok bele. XD)

Meglestem a dolgot és Imagine-ről valóban lemaradt a fejezet jelentős része. Az okát nem tudom, valamit valószínűleg nagyon benéztem, mindenesetre a hibát javítottam, most már tényleg az egész fejezetet lehet olvasni ott is!

Elnézést azoktól, akik csak ott olvassák, a sztorit!


(Nem ígérem, hogy kárpótlásképp a napokban kaptok új fejezetet, mert ez felelőtlen fogadalom lenne a részemről, de valamit majd kitalálok, ha időm és tetemes olvasmánylistám engedi. -.-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése