2013. június 2., vasárnap

A blog, az alkotás meg én

Héééé!!! *csápol* Itt vagyoooook! *csápol és ugrál* Nem, nem ott, itt! *hadonászik, míg rá nem fókuszálnak* Áh, nagyszerű, mindenki jól lát? Mindenki jól hall? Kitűnő!

Jól látjátok, élek, virulok, itt vagyok, és van új Harapj meg! fejezetem is! Imaginen vár elbírálásra, úgyhogy valószínűleg hamarosan olvashatjátok is, de előre szólok, nem túl kellemes, ráadásul messze nem sikerült olyanra megírnom, mint szerettem volna. Tudjuk be a visszarázódásnak. Mert igen, szeretnék végre visszatérni az íráshoz és nem csak FRPG-n kiélni billentyűzetkoptatói hajlamaimat. (Pontosan, eddig a szerepjáték vont el, illetve hagytam, hogy elvonjon, de keresztbe tettek a szórakozásomnak, szóval úgy döntöttem, hogy ott mérséklem magam, itt pedig előre a végtelenbe és tovább!)

Na, de mit is akarok ebben a posztban...

2011 májusában indítottam a blogot, magamhoz képest meglepően aktívan is vittem/viszem (te jó ég, több mint két éves!) és a napokban több bejegyzést is visszaolvastam, átfutottam, kommenteket szemezgettem, egy szóval: nosztalgiáztam. Néhol fogtam a fejem, hogy ilyen idiótaságokat hogyan írhattam, máskor meg azon néztem, hogy jé, értelmes gondolatok! A kommenteken mindenütt jót mosolyogtam, ugyanúgy örültem nekik most is, mint mikor küldtétek őket, fantasztikus érzés tudni, hogy olvastok, követitek a kis nyűgjeimet, nyavalyáimat, történeteimet.
Ennek elsődleges oka több mint valószínű, hogy a Harapj meg!, szóval már csak ezért is hálás vagyok annak azoknak a bolhafészkeknek, akik azt hiszem, kezdenek visszaszállingózni a kis nyaralásukból (ideje volt!)

Kicsit fejben most szét vagyok csúszva, szóval ha összeszedetlennek tűnök, bocsánat! Próbálok követhető lenni.

Harapj meg!
Lesz itt még jaj meg juj! A végét mindenesetre már tudom, csak abban vagyok bizonytalan, hogy ahhoz mérten hogyan alakulnak majd a szövetségrendszerek, kik állnak össze, vagy épp mennek szét. Night célja tisztán körvonalazódott bennem - benne majd a második rész végére fog -, hozzá, illetve a céljához fog a többieké igazodni, ahhoz mérten, mennyire állnak a pártjára vagy fordulnak szembe vele.
A lényeges szereplőimmel az a baj, hogy jelenleg totál más úton mozognak, más-más szál szövődik a történetükből, és aki még bizonytalanabb, ingatagabb jellem közülük, az is meg fog erősödni (pl. Kate). Így nem meglepő talán, hogy az elképzeléseikhez is foggal-karommal ragaszkodnak majd, a probléma csak az, hogy én már látom, amit ők még legfeljebb sejtenek: nem feltétlen fognak egy irányba evezni, de még csak nem is egy csónakban!
Nem kell megijedni, nem fogom azt játszani, hogy ahány szereplő, annyi felé szakad, de lesz 3-4 fő csapásirány - eleinte még több, de higgyétek el, csökkenni fog. Hogy minderre majd hogyan reagáltok a történet alakulása közben azt meglátjuk, meglátjátok, igyekszem logikusan megírni, karakter hűen, remélem sikerülni fog.

Tükörszilánkok
Egy egészen picit megfeneklettem, de tényleg csak picit. Az biztos, hogy nem tudom párhuzamosan írni a Harapj meg!-gel, így, amíg a vérfarkasaimhoz érzek késztetést, addig ez a sztori biztosan pihenni fog. 
Nem tudom, hogy ez mennyi időt jelent, lehet, hogy két nap múlva már ekörül fognak kattogni a gondolataim, majd elválik. Minden esetre semmiképp se szeretném, hogy végleg a fiókban végezze a történet, ennél jobban piszkálja a fantáziámat a két herceg és a többiek élete, alakulása.

Two Steps From Hell
Hallgassatok Two Steps From Hellt!!! Nem viccelek, amióta rájuk akadtam/megmutatták (nem emlékszem már pontosan, melyik volt), azóta a szerelmesük vagyok. Sokféle dallam, hangulat, 90%-ban segítenek folytatni egy-egy elakadt jelenetet, ha kizökkenek a hangulatából és megtalálom a megfelelő számot. Fantasy íráshoz elsőosztályúak! Tegnap töltöttem le szereztem be pár albumot, a teljesség kedvéért, a Halloween című pedig tulajdonképpen átröpített a második rész 5. fejezetén. (Hagyjuk, hogy mennyire tartom jól sikerültnek, a lényeg, hogy kilendített a holtpontról.)





Zárszónak: elméletileg nem kell megint hónapokat várni, hogy sikítsak, hogy új fejezet van valamiből, gyakorlatilag... Isten útjai kifürkészhetetlenek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése