2013. június 9., vasárnap

Reszisznek válaszolva (Kate)

1. Milyen neveken szokták szólítani?
    Kate, Ember, Kolonc…
2. Tegezhetem önt?
    Tegezhetsz! :D
3. Mi volt a kedvenc gyerekkori játékod?
    Volt egy plüssfarkasom. Jó, tudom… De tényleg volt és szerettem.
4. Hogyan nevezted az édesanyádat és az édesapádat?
    Apu, Anyu. És a húgomat se hagyjuk ki: Cara. Hiányoznak.
5. Gyakran kellett fegyelmezni téged gyerekkorodban?
    Eleven voltam, de nem rossz, inkább félteni, mint nevelni kellett.
6. Mi volt a kedvenc tantárgyad az iskolában?
    Irodalom és tesi.
7. Milyen öltözéket szeretsz hordani?
    Szoknyát-nadrágot egyformán szeretek (mondjuk az utóbbi mostanában sokkal praktikusabb), az egyszerűség és kényelem híve vagyok, szóval magamtól még véletlenül se vennék fel olyan botrányos ruhát, mint amilyet Jack sózott rám. Azért még számolunk! Egyébként meg rákaptam a bőrdzsekire.
8. Mi volt a legőrültebb tetted?
    Követtem egy farkast az erdőbe... -.-
9. Meséld el a legsúlyosabb betegségedet, sérülésedet!
    Volt egy abortuszom, drogoztam, ittam, cigiztem, nagy a felhozatal, emellett félig-meddig lelki-rokkant is lettem, ha ez számít.
10. Mondj el egy veled megtörtént vicces és cikis esetet!
    Egyszer annyira bámultam Will fenekét, hogy nekimentem az ajtófélfának. Claire kinevetett, nekem meg égett a fejem.


1 megjegyzés:

  1. Ó, Kate-et is nagyon vártam. Kolonc, hehe :D Az utolsó nagyon vicces :D Reszisz voltam

    VálaszTörlés