2013. június 5., szerda

Reszisznek válaszolva...

Szeretem, amikor sikerül kinyitnom a szemem és látok is vele. Nem utolsó dolog, higgyétek el! XD Nálam meg grandiózus teljesítmény, na de nem én vagyok a téma.
Még jó múltkor az ősrobbanás előtt két évezreddel, amikor még rendszeresen frissítettem sztorit-blogot (az arany-kor, ha-ha), Reszisz küldött pár kérdést - utólagos engedelmeddel mutogatom őket :$ -, most pedig sikerült leültetnem a díszes társaságot válaszkörmölésre!

Szóval: a következő kérdez-felelek bejegyzéseket sok szeretettel ajánlom Reszisznek (remélem még nem mondtál le rólam! *-*), és jó olvasgatást mindenkinek! :D

Night
1. Milyen neveken szokták szólítani?

    Night, Fattyú, Korcs, Öcsi, Nate/Nathan – legritkább és csak Zack hív így.
2. Tegezhetem önt?
    Tőlem…
3. Mi volt a kedvenc gyerekkori játékod?
    Maradjunk annyiban, hogy nem volt gyerekszobám.
4. Hogyan nevezted az édesanyádat és az édesapádat?
    Anyámat sehogy, mert meghalt a születésemkor, a nevelőapámat Edgarnak (rühes disznónak a háta mögött), a vér szerintit sehogy.
5. Gyakran kellett fegyelmezni téged gyerekkorodban?
    Ha kellett, ha nem: vertek.
6. Mi volt a kedvenc tantárgyad az iskolában?
    Nem jártam suliba, nevelők tanítottak… már amikor épp nem vertek. Valójában Zacharias tanított meg rendesen írni-olvasni. Lovagolni szerettem... aztán később azt is ha a nők lovagoltak rajtam... Ez nem érdekelt, mi? Bocsesz.
7. Milyen öltözéket szeretsz hordani?
    Fekete, sötét vagy szürke göncöket - jól rejtenek éjszaka -, pólókat, pulóvereket, farmereket, bakancsot, és elmaradhatatlan tartozék a hosszú bőrkabát. Most mondjuk épp bőrdzseki.
8. Mi volt a legőrültebb tetted?
    Őrületes mint legnagyobb baromság, vagy int legvakmerőbb húzás? Előbbi esetben az, hogy életben hagytam Victoriát, utóbbiban túl hosszú a lista, nincs kiemelkedő. Na jó, Kate húzós – nincs vele konkrét eset, az egész nőszemély egy vakmerő húzás a részemről.
9. Meséld el a legsúlyosabb betegségedet, sérülésedet!
    Lycanthrope-pá változtattak. Lapozzunk!
10. Mondj el egy veled megtörtént vicces és cikis esetet!
    Az apácás eset. Nincs sok humor az életemben. Oké, egyszer volt, hogy részegen terület-megjelöltem a fribourgi kúriát. Nem örültek neki a vérfarkasok, hogy napokon át lycanhugy szaga volt, ki is költöztek arra az időre. Derogált a kisajátított territóriumom határain belül tartózkodniuk.

2 megjegyzés:

  1. Juuuj, aannyira örülök neked!!! És ne hidd, hogy akár egy percre is lemondtam rólad. Igazából kb. kétnaponta felnéztem a blogodra, úgyhogy hamar értesültem a várva-várt frissítésekről, életjelről! Nagyon örülök, és tök jó, hogy Night vállalta ezt a kis rapid tesztet!! Jó volt róla is hallani! Jövök ám még bővebben! :) All hail for Zaku!! (Reszisz voltam)

    VálaszTörlés
  2. *-*
    Majd még a többiek válaszai is jönnek, csak nem akartam egybe mindent megadni. XD És azokhoz is várlak vissza! :D

    VálaszTörlés