2012. augusztus 15., szerda

Ezmegaz

A helyzet a következőképpen néz ki: Imagine-en beértem magam, már ami a Harapj meg!-et illeti, szóval egál van Merengővel fejezetfeltöltés tekintetében (a 3. fejezet 2. felét is olvashatjátok, amint adminok áldásukat adják rá)!

Innentől párhuzamosan fog zajlani a feltöltés, ha lesz is időbeli eltolódás, azt előre fogom jelezni (azt hiszem XD). Most azonban kicsit befékezünk, igen, megint, mert egyelőre kiírtam magamból azt, amit nagyon akartam, most gondolkodni kell, az pedig picit nehezebb. Össze kell szednem, hogy időben mi hogyan nézzen ki *nagyon nagy sóhaj* vázlat is kell -_- szóval odébb van a folytatás. Már az is csoda, hogy ilyen hamar jött a fejezet második fele. XD

Mindentől függetlenül, szeptember első hetére tervezem a következő fejezetet, ha valami isteni közbeavatkozás hatására mégis előbb érkezne, örüljön mindenki, mint majom a farkának, én is azt fogom tenni. Addig viszont türelmet szeretnék kérni, mint mindig, emésztgessetek, spekuláljatok, kombináljatok, ami csak jól esik, és ha olyan grandiózus elképzelésetek van, osszátok meg velem is, bárhol, ahol nyakon tudtok csípni! ^^

Holnap/holnapután szavazást zárok, és már tudom is, milyen kérdéssel foglak Titeket legközelebb zaklatni! Marha kíváncsi vagyok, mi lesz annak az eredménye, szóval ne fogjátok majd vissza magatokat! :D

Egyelőre ennyi voltam! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése