2012. augusztus 31., péntek

Trilogy is in the air...

*besétál, rosszallóan körbenéz és félrerúg egy elszenesedett fadarabot*

Hogy ki tudnak akadni egyesek... *megáll a vázlat romjai mellett, sóhajt*

A dolgok jelen állás szerint a következőképp állnak: terveim szerint durva eseménypörgés lesz, de megpróbálom nem elkapkodni, vagy érthetetlenül zanzásítani, szóval természetesen lesz olyan, ahol kicsit belassulunk, hogy szusszanjunk egyet.

Reggel frissen és üdén megint elővettem a vázlatot és átfutottam, aztán elkezdtem kicsit újratervezni, mert Rinn rávilágított arra, hogy bizony van egy kis defekt, illetve lyuk, vagyis inkább magyarázatra szoruló mócsing. Egyetlen istentelen nagy mákom van: William! Nem akarom lelőni, hogy miért, a sztoriban később meglátjátok! ^^ Írói szempontból viszont lassan kinevezem az életmentőmnek.

Ott tartottam, hogy lyuk és vázlat-átdolgozás. Iiigen, még mindig nem látom át teljesen, de elég sok mindent sikerült előre letisztáznom, szóval juhé! Az egyetlen bökkenő a hossz. Ahogy elnéztem, ha csak addig írom meg, amíg elrendeztem a történetet, már az kitesz újabb 20 fejezetet (azon felül, ami megvan). XD

Az égett fa mellett kegyetlen trilógia szagot is érzek... (És én még úgy indultam neki, hogy egy rész, max harminc fejezet, aztán cső. T.T) Mindez még nem száz százalék, meglátom, terjedelemben mennyi lesz a vázlat normális része, de a jövőt illetően a magam szemszögéből sötét vízióim vannak. Sose érek a végére!

Ami viszont biztos: egyre borongósabbá válik. (Azt hiszem abba kéne hagynom a Batman OST hallgatását, tuti az a ludas!)


1 megjegyzés:

  1. Rinn pislog... o.O Miket nem csinálok, kérem szépen! Pedig csak kritikát írtam... XD (Fogok is még, csak most rászorítom magam az írásírásra. :)

    VálaszTörlés