2012. augusztus 9., csütörtök

Hírek és szavazás

Teljes öröm és mámor: három hónap alatt sikerült összehoznom a Harapj meg! II. második fejezetének első felét. XD Tudom-tudom, grandiózus teljesítmény, hatalmas vagyok...
Az új részt először ITT olvashatjátok, jó szórakozást hozzá! A második fele majd érkezik valamikor, megjelenés dátuma teljes homályba vész.

Ezzel együtt Imaginen is eljutottam addig, hogy a teljes első rész felkerült, egy hangyányit eltértem itt-ott a Merengőre feltettektől, de tényleg csak apróbb változtatások, és inkább az utolsó fejezetekben. Az Alfák játszóterének első fejezete pedig már Imaginen is olvasható, egészen pontosan ITT.

Ezúton szeretném felhívni azoknak a figyelmét, hogy akik csak Merengőn követték figyelemmel a történet alakulását, azoknak erősen ajánlom, hogy Imaginen olvassák majd el a második fejezetet (amint felteszem, sikítani fogok, ígérem), mert a végén lévő Kate-Night jeleneten változtattam. És vagyok olyan mocsok, hogy addig Merengőn sem módosítom azt a részt, amíg Imagine-re fel nem töltöttem. Hogy az mikor lesz? Nem tudom, még kifundálom az időzítést.

Kis adalék még, hogy tudjátok, figyelem a blogra írt kommenteket is. ^^ Legutóbbi rinyálásomkor arról panaszkodtam, hogy Kate mennyire megnehezíti a dolgomat a viselkedésével, és így Nightnak nagyjából annyi esélye van, mint Shreknek bekerülni az angol elitbe. Erre Ti buzgón javasoltátok a békülős szexet. Most mondom: ne is álmodjatok róla! XD
Először is, mert jelen körülmények között egyszerűen mission impossible-nek tartom, hogy Kate belemenjen ilyesmibe; másodszor, túl idilli lenne, könnyű és jó. Szóval kizárt. Az első változatban elkövettem azt a hibát, hogy hipp-hopp beütött közéjük a szerelem, méghozzá a nagybetűs fajtából. Ezúttal azonban egyáltalán nem vagyok biztos abban, hogy egymás mellett kötnek ki, vagy hogyan alakulnak köztük a dolgok. Úgyhogy egyelőre így állunk. :P

Végül de nem utolsó sorban pedig a szavazás. Köszönöm, hogy ismét ilyen sokan szavaztatok, és szeretném jelezni azok felé, akik esetleg még AFS-en várnak frissítésre, hogy ne tegyék! Aki újat szeretne tőlem olvasni, az vagy Merengőn, vagy Imaginen vadásszon le, ha pedig még jó kedve is van, kritikát/hozzászólást/kommentet is hagyhat itt-ott. Én csak örülni tudok neki! ^^ (Megjegyzem, igencsak megrémültem volna, ha a felsoroltakon kívül még máshol is rám akadtok. XD)

Hol olvasol/olvastál tőlem?
Merengő
  24 (82%)
Imagine
  3 (10%)
AFS
  12 (41%)
máshol (komment formájában kéretik megsúgni, hol!)
  0 (0%)
Maszekban kapom a frisseket.
  1 (3%)

2 megjegyzés:

  1. Szia Zaku! Imádom a történeted, a kezdetektől figyelemmel kísérem, pedig akkor még nem is volt itthon netem. A munkahelyemen izgultam mindig a frissekért. Akkor még gyakrabban jöttek. :-) Ezt vedd enyhe dorgálásnak. :-D Olvastam a Burning Eyes-t is, nagyon tetszett, és fellélegeztem, hogy végre egy befejezett, kerek sztori. Nem tehetek róla, de az a halálom, mikor nem tudom meg egy történet végét.
    Visszatérve a Harapj meg-re, ez első fejezeteket bizonytalannak találtam, de utána elkaptad a fonalat, egyszerűen olvastatta magát! Ezért is kérlek a folytatásra, még ha néha nehéz is.
    A békülős szex meg igenis jó!! :-D Bár Kate helyében én sem tenném, mert büszkeség is van a világon. (Ami olykor feláldozható! :-D)
    A lényeg, hogy kíváncsi vagyok minden szereplőd sorsára.
    Bocs' ha sok voltam.
    Őszinte rajongód (furcsa szó a rajongó, mert nem vagyok már mai csirke, de azért igaz) : Lynx

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon szépen köszönöm a dicséretet, a dorgálás sajnos jogos, de remélem a belassulás ellenére is tovább követet a történetet és nem fogsz csalódni benne. :3 Az első fejezetek valóban kuszábbak, akkor még valamelyest ragaszkodni akartam az első verzióhoz... aztán feladtam. :P
    Egyáltalán nem voltál sok, örülök, hogy írtál! ^^ A szereplők sorsa le lesz zárva a történet végével (ha valaha lejutok odáig T.T), nem tervezek elvarratlan szálakat. :)

    VálaszTörlés