2011. szeptember 27., kedd

Bite me! 24. fejezet

Azoknak szirénázok most, akik csak AFS-en követik a történetet: az oldal napok óta nincs jóban velem, valamiért sose hagyja, ha beszúrjam a szöveget és feltöltsem, pedig idestova öt napja elkészültem a 24. fejezettel. Azóta erőteljesen próbálom oda is felpakolni, mint azt a mellékelt ábra is mutatja: sikertelenül.

Mivel én olyan jótétlélek vagyok, hogy nem szeretném, hogyha bárki is emiatt lemaradna (olyan, aki a blogot is kukkolja - aki nem, az értelem szerűen erről nem nagyon informálódhat...), adok egy linket, ahol el tudjátok olvasni a fejezetet, a előzőekkel együtt.
http://fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=83480 Katt az utolsó fejezet címére, és már olvashatsz is! :) Ha pedig már arra jársz, véleményt is írhatsz, a kritika ugyanis nem regisztrációhoz kötött.

Egyelőre ennyi voltam, a következő fejezet készülget - sajnos mostanában egyetem-ügyileg eléggé elhavazódtam -, amint meglesz, sikítok. Az előbb említett okból kifolyólag a blogot sem tudom olyan sűrűn frissíteni, mint szeretném, de minden tőlem telhetőt megteszek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése