2012. január 12., csütörtök

Egy farkas vallomása

 William is terítékre került, az ő válaszai között lesz spoiler-gyanús is, szóval úgy olvassátok! :D
Mivel Will csak egy szavazatot kapott, ezért vele csak ez a kérdés-felelekes interjú lesz, hosszabbra ne számítsatok.

Neved?
William Murder. Az igazi: William Henry Corvin.

Korod?
351 éves vagyok.

Faj?
Született vérfarkas vagyok.

Horoszkópod?
Skorpió.

Foglalkozásod?
Stratéga, a walesi trón várományosa, a lord fia.

Van testvéred?
Igen, egy öcsém, Duncan Corvin.

Hogy jössz ki vele?
Ritkán látom, szóval egész jól.

Egyedüllétet szereted inkább, vagy a társaságot?
A társaságot inkább, bár tervezgetéshez jobb a magány.

Megbántál valamit az életed során?
Mondjuk úgy, hogy vannak dolgok, amiket másképp csinálnék.

Hiszel valamilyen felsőbb hatalomban?
Az eszemben.

Mennyire vagy manipulálható?
Engem nem szoktak manipulálni, sokkal inkább én másokat.

Kit szeretsz a legjobban?
Claire-t, és a lányomat.

Kit gyűlölsz a legjobban?
Raphaelt, Haakont és azt az áruló vérfarkast, aki elragadta Claire-t. Ha megtalálom, azt is megbánja, hogy megszületett.

Sok ellenséged van?
Nem szerethet mindenki.

Mire/Kire vágysz a leginkább?
Olyas valakire, akit már soha többé nem kaphatok meg.

Kedvenc italod?
Gyümölcslé párti vagyok, ebben hasonlítunk Mannyvel.

Kedvenc ételed?
Az olasz konyhát nagyon szeretem.

Kedvenc illatod?
Claire illat. Nem tudnám mihez hasonlítani.

Lehet veled komolyan, komoly dolgokról beszélni?
Igen.

Bensőséges dolgokról?
Szeretek mások lelkében vájkálni. Az enyémet inkább hagyjuk békén.

Ha tehetnéd, mit változtatnál magadon?
Semmit. Jól érzem magam így, ahogy vagyok.

Mi a legnagyobb félelmed?
Az egyik már bekövetkezett: Claire meghalt. A másik, hogy a lányomnak baja esik. És annak se örülnék, ha falkából bárki meghalna, vagy Kate. Attól is rettegek, hogy kudarcot vallok, kicsúszik a kezemből az irányítás, és minden elszabadul.

Kitől félsz a legjobban?
Tartok pár ellenlábastól, de félni nem félek.

Kit tartasz a legbosszantóbbnak?
Manfredet és Novát. Manny egyértelmű, Nova pedig néha akkor is beszél, amikor nem kéne. Mondjuk... Nightnak is vannak idegesítő tulajdonságai. Csupa ovissal vagyok körülvéve.

Kitől szabadulnál meg, és miért?
Elég hosszú a lista, az élen természetesen az a vérfarkas áll, aki elvette tőlem a párom.

Mit vallanál be utoljára?
Hogy nem vagyok tévedhetetlen.

Minek örülnél a legjobban?
Ha Claire feltámadna.

Hogy állsz a búcsúzkodással, befejezésekkel?
Szeretném hinni, hogy minden jó, ha a vége jó, de a búcsúzkodást ki nem állhatom.

Bónuszkérdés: mi lesz a lányod neve?
Daisy.

2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszett:) nem is tudtam hogy Will egy lord gyermeke, aranyos név az hogy Daisy:)

    VálaszTörlés
  2. Ennek örülök! :D És hogy miféle sarjadék, annak még lesz jelentősége. ;)

    VálaszTörlés