2012. január 30., hétfő

Népszámlálás

Múltkorában lábamat lógatván arra gondoltam, összeszedem, hogy eddig - írás terén - mégis mit értem el. Na, nem díjakra, vagy ilyesmire gondoltam, azok még arrébb vannak. Mert remélem egyszer majd lesznek, ha elég jó leszek már.

Szóval: számolgatásaimból első körben az derült ki, hogy van 1 db befejezett trilógiám (életem első műve, persze felújított változata van már csak, és eléggé a szívemhez nőtt), 1 db befejezett, függővéges hosszabb mű, és 1 db befejezett hosszabb novellaszerűség. Ezen felül ott van még a merengős irományom befejezettként, meg 13 kis novella.

Első nekifutásra, ez nem is tűnik olyan rossznak, de aztán átvándoroltam a negyed/fél/háromnegyed részben kész irományok mappájába... és ott jött a hidegzuhany. 6 befejezetlen, nagyobb lélegzetvételű írás (ebből egyik sorozatnak tervezett), 2 tervezet, aminek a vázlata és némi előszava van meg, továbbá 6 sztori, aminek csak a csírája van meg - a közeljövőben valószínűleg nem is lesz több belőlük. Előbb érzett büszkeségem/elégedettségem egy nanoszekundum alatt lett semmivé, és tört rám a munka görcsös késztetése... aminek az lett az eredménye, hogy összeszámoltam, eddig mennyi karaktert alkottam. XD

Szám szerint eddig 99 olyan karakterrel büszkélkedhetek, akik valamilyen internetes oldalra felpakolt sztoriban szerepeltek, kisebb-nagyobb jelentőségük is volt (fő- és mellékszereplők vegyesen), és saját kútfőből születtek. Ez most független attól, hogy az adott történetet befejeztem-e. (Ja, és azokat nem is számoltam, akiket sztorival együtt még régen töröltem.:P)
Közöttük akad(t) ember, démon, sárkány, boszorkány, varázsló, alkimista, vérfarkas, vámpír, nekromanta, főnix, griff, bérgyilkos, diák, tanár, rendőr, és olyanok is, akik valamiféle különleges erővel rendelkeztek, de külön fajba nem lehetett sorolni őket.

Azt hiszem, egy új karakter megalkotását szeretem a leginkább, amikor belefogok egy új történetbe. Habár, ha fantasyről van szó, aminek külön világ kell, akkor azt is izgalmas kiagyalni, hogy az adott világ milyen szabályokra épüljön, mik legyenek a tabui vagy a dicsért dolgai.
A cselekmény nálam csak a hab a tortán, mivel azzal előre sose tudok igazán operálni. Az amolyan esik majd puffan valahogy. A legtöbb sztorim egy-egy jelenetből indul el, ami megtetszik, de egyik meglévő aktuális történetembe se passzol, ezért nagyjából kitalálok köré valamit, ami aztán magát alakítja tovább, én meg, ha van időm, energiám, és mindenekfelett ihletem, leírom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése