2012. január 16., hétfő

Farkas inkognitóban

 Lance kissé szűkszavú, homályos vallomása is megérkezett! :)

Neved?
Lance Murder.

Korod?
360 éves vagyok.

Faj?
Születésemtől fogva vérfarkas.

Horoszkópod?
Mérleg.

Foglalkozásod?
Zsoldos, ügyeletes szkeptikus és hangulatromboló.

Van testvéred?
Csak volt.

Hogy jössz ki vele?
Már sehogy.

Egyedüllétet szereted inkább, vagy a társaságot?
Bizonyos farkasok társaságát megtűröm, emberekkel nem közösködök.

Megbántál valamit az életed során?
Nem vagyok minden tettemre büszke.

Hiszel valamilyen felsőbb hatalomban?
Jól tájékozott vagyok a germán mitológiában, de hinni nem hiszek.

Mennyire vagy manipulálható?
Engem is meg lehet téveszteni, de nem könnyű.

Kit szeretsz a legjobban?
Nincs ilyen személy.

Kit gyűlölsz a legjobban?
A legtöbbekhez közömbösen viszonyulok.

Sok ellenséged van?
Rengetegen akarnak holtnak tudni.

Mire/Kire vágysz a leginkább?
Fenrir trónjára.

Kedvenc italod?
Másoknak azt mondom, hogy a vér, de valójában a tejet szeretem a legjobban. Tudtam, rendkívül furcsa.

Kedvenc ételed?
Nyers emberhús. Mégis csak az válik leginkább hasznomra.

Kedvenc illatod?
Nincs, de a hegyi levegőt szeretem.

Lehet veled komolyan, komoly dolgokról beszélni?
Igen.

Bensőséges dolgokról?
Hidegen hagy a lelkizés.

Ha tehetnéd, mit változtatnál magadon?
Szeretnék olyan magas lenni, mint Manfred.

Mi a legnagyobb félelmed?
Ilyenem elvileg nincs. Gyakorlatilag: alulmaradni egy harcban.

Kitől félsz a legjobban?
Nighttól, mert ő le tudna győzni.

Kit tartasz a legbosszantóbbnak?
Manfredet és Kate-et. Mindketten csak hátráltatnak minket és teljesen feleslegesek.

Kitől szabadulnál meg, és miért?
Az előbbi kettőtől az említettek miatt, ezentúl mindenkitől, aki a lieder, Fenrir ellenlábasa.

Mit vallanál be utoljára?
A személyazonosságomat.

Minek örülnél a legjobban?
Ha végre bevallhatnám a személyazonosságomat.

Hogy állsz a búcsúzkodással, befejezésekkel?
Alig várom, hogy eljöjjenek! Kezd elegem lenni, és az senkinek sem jó, ha besokallok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése