2012. január 21., szombat

Szabadság nem szeretem

Nagyon úgy néz ki, hogy azok közé tartozom, akik csak akkor tudnak írni, amikor nem kéne (más dolguk lenne, tanulni kéne stb...). Most, hogy belecsöppentem ebbe  a csodálatos semmittevésbe... tényleg nem csinálok semmit sem. Az ihletem, a késztetéseim amiket a vizsgáim alatt éreztem, sutty, elpárologtak. Hogy A remény rabjaiból idézzek: "Eltűnt, mint fing a szélben."
Betervezett fordulataim állnak, meg se moccannak, Night csapata gyökeret eresztett, Kate megmakacsolta magát, Zack sztrájkol. Én pedig lógatom lábam, filmeket nézek, és totális agyhalottnak érzem magam. Egy tizedrangú gyerekmesét se tudnék kiagyalni, csak sodródom azzal, amit éppen nézek (Tudorok, NCIS, House, Kung Fu Panda 1-2, Halálos iram 5. sebesség, Furcsa pár 2, NatGeon valami műsor, ó, és most állok neki majd a Borgiáknak.)
Zéró fantáziám van jelenleg, ami erősen stagnál. Azzal kapcsolatban, amit éppen nézek néha felsejlik egy-két ötlet a sűrű ködben, de lusta vagyok ellegyezni a ködöt, holott tudom: csak szárazjég.
Utolsó vizsgám után elterveztem, hogy rajzolni is fogok vége. Na ja. Egy ceruzavonás se lett belőle. (Havat is akartam lapátolni, de ez rajtam kívülálló okokból nem jött össze - nincs hó!)
Olvasni is akartam, de már full nem tudom, hogy milyen könyvet, mert ha találok egy jónak tűnőt és utána nézek, olvasok róla negatív-pozitív véleményt egyaránt, és elmegy tőle a kedvem. Azt hiszem felállíthatok egy diagnózist: döntésképtelen, vizuális képességtől átmenetileg megvált semmittevő lettem. Nyolc napon túl gyógyulok, ezt így az X. nap után kijelenthetem.
Mindebből kifolyólag dunsztom nincs, mikor lesz bármiből is folytatás. Teljességgel kilátástalan, egy biztos: amint kész az újabb fejezet valamelyik félbemaradt sztorimból, azonnal sikítok.
Nálam sincs jelenleg "B" terv... :P

2 megjegyzés:

  1. Szerintem pihengess,ne zavartasd magad.Én is feladtam már, hogy a folytatást várjam.
    Üdv!

    VálaszTörlés
  2. Te szegény XD De általában ez szokott lenni, nem is csodálkozom amúgy, ennyi vizsga után én is agyhalott lennék. Pihenj, lazulj, ne csinálj semmit, majd a szorgalmi időszakban írogatsz :D

    VálaszTörlés