2011. június 24., péntek

Agyrém

Kezdem úgy érezni, hogy valóban becsavarodtam. Lehet, hogy megártott a nyár. Vagy talán a nyakamba szakadt szabadság, tényleg nem tudom. Miért mondom ezt?

Semmi különösebb oka nincs, csupán annyi, hogy hány olyan épeszűt ismertek, aki egy alkotói válság kellős közepén írói kihívásra jelentkezik első felindulásból? Nem sokat, ugye? Én se. Mégis ezt tettem. Őrültnek, vagy nem teljesen komplettnek tartotok? Remek, legalább egyetértünk! :D

A kihívás a Merengőn belül történik, bővebb információ: ITT.

Remélem tudjátok, hogy ez mit jelent! Újabb történetet, és a félbehagyottak további félbehagyását! Bocsánat mindenkitől! Remélem egyszer megváltást nyerek! :)

2 megjegyzés:

  1. Szeva!

    Nyugi. Hasonlóképpen járok én is. Semmi ötlet, csak durr bele a közepébe. :)
    Így kell élvezni az életet.

    VálaszTörlés
  2. Hali!

    Rokonlélek! XD Amúgy erre még úgy-ahogy van ötletem, legalábbis megerőltettem magam... Majd csak lesz valahogy. ^^

    VálaszTörlés