2011. június 13., hétfő

Szavazás (III.)

Ez a szavazás is lezárult, és az eredményt tekintve egy egészen kicsit meglepődtem.
1. Victoria
2. William
3. Haakon és Raphael holtversenyben
Azt sejtettem, hogy William nem áll a népszerűség csúcsán, számítottam rá, hogy ellenszenv tekintetében előkelő helyet vív ki magának, azon viszont meglepődtem, hogy Victoria beelőzte. Egy pofon egyszerű kérdés fogalmazódott meg a fejemben: miért? Szegényem már halott, eddig nem hogy egy szót nem szólt, de még csak képen se tűnt fel, de úgy látom ez senkit nem akadályozott meg abban, hogy az első helyre segítse. XD

Arra számítottam, hogy Willé lesz az első hely, és talán Haakoné - vagy Raphaelé - a második. Victoria viszont jött, látott és győzött. Elismerem: amíg élt, nem volt éppenséggel jó kislány... de hogy ennyire. Még nem is írtam meg, hogy mi az, amiért igazán utálni lehet őt. XD Most vagy tudtok valamit, vagy a fejembe láttok, vagy... nem tudom mi lehet a harmadik opció.

Ez viszont már így marad, majd később - ha valaha befejezem ezt a sztorit - lehet, hogy megint körbekérdezek kedvencek/gyűlöltek témában. A következő "kérdőívvel" viszont eltávolodunk kicsit a Bite me!-től (lehet éljenezni XD) A következő szavazásban szereplő történetek mind megtalálhatóak a neten, vagy Merengőn, vagy AFS-en, esetleg mindkettőn. :) Jó szavazgatást. :P

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szeretem a történeteidet, a Bite me-t az elejétől fogva olvasom (az eredetit is beleértve) és én például az első hatására jelöltem be Victoriát a legellenszenvesebbnek, illetve a Lycanthrope naplója miatt. Tudom, hogy a történeten változtattál, de az ellenszenv megmaradt. (Gondoltam adok egy harmadik opciót a gondolatolvasás, és a tudás lehetősége mellett.):D
    Laura voltam.(:

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hú, ennek nagyon örülök! :D Igen, agyam hátsó zugában sejtettem, hogy ilyesmiről lehetett szó... de a remény hal meg utoljára.:P Az a rossz az ellenszenvben, hogy nagyon nehéz rajta változtatni. Nem állítom, hogy ez sikerülni fog, sőt, de ki tudja.:) Köszi a harmadik opciót és a kommentet! :D

    VálaszTörlés