2011. június 2., csütörtök

Pályázat és dilemma

Reggel felkeltem, kidörzsöltem a szememből a csipát, hajat mostam, bekapcsoltam a gépet, kiválasztottam pár számot - amiket azóta is hallgatok, szóval már nem ártana cserélni a listát -, megnyitottam a böngészőt, felmentem a Merengő fórumára, és...

Ismeritek azt az érzést, amikor egy pillanatra összezsugorodik a gyomrotok, a fejeteket azt se tudjátok hová tegyétek, és közben legszívesebben sikítanátok össze-vissza, meg körbeugrálnátok a házat, ezalatt viszont aggódtok is, mert Jézuska a mennyben, mihez kapjatok először!? Tekintve, hogy állatira szűk a határidő!

Az Ulpius-ház pályázatot hirdetett, maximum 40.000-es karakterszámmal, a beküldési határidő pedig június 15. Ami valljuk be, egy normális novella megírásához elég kevés. Mázli, hogy elfogadnak regényrészletet, viszont ezzel sem vagyok túlzottan kisegítve. Ráadásul, hogy teljes legyen a kép, első felindulásom (amiben az egyik barátnőmet is felébresztettem), és lelkesedésem után lefagytam. Mégis mi a szöszt tudnék ÉN, szerencsétlen földi kis halandó beküldeni, aminek akár vajmi esélye is lehet, és nem röhögik körbe azonnal. Szóval jelenleg őrlődöm: veszettül örülök, hogy van egy ilyen lehetőség (e-bookos megjelenés, és szerződés, ha elég jó, talán még kiadás is! *.*), másrészt viszont: mi az istent küldjek???

A Bite me!-ből nem tudom, hogy mit ragadhatnék ki, olyat, ami tényleg jó is, meg önmagában is értelmes, fanfiction eleve kizárva - azért neeee már, annyira nem vagyok kétségbeesve, hogy olyannal induljak, annál kicsit többre tartom magam -, szóval erőteljesen kacsintgatok a Papír fecnik felé... Hála a jó égnek az nem kizáró ok, ha a történet már valahol a neten olvasható, nem szívesen törölném le. Viszont Papír fecnik némi átalakításra szorul, legalábbis az eleje, amivel próbálkoznék, mázli, hogy van még rá idő, de nem mondhatnám, hogy túl sok. Pár hét haladékot el tudnék viselni.:P

Szóval most gyúrok, és lehet, hogy hiú ábrándokat kergetek, de mint a legtöbb dolog, amibe nem kell pénzt ölnöm: egy próbát megér. XD Hátha lesz egy kis szerencsém. :) Csak lenne több időm!!!

4 megjegyzés:

  1. Aszondom simán elküldheted a Fecniket, épp azért, mert kétlem, hogy sok ember írna meleg-sztorit, és a tiédnek jó stílusa van, szal hátha nyersz :D Újat kell alkotni, mutatni, azok most a menők. Hidd el, tele lesz a pályázat ilyen Twilight utánzatokkal, ebben biztos vagyok :D Nyerni fogunk, és kész!!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Hát, tulajdonképpen ez se az... na, mindegy, ezt az első fejezet után még senkinek nem kell tudnia. XD És köszi a biztatást!
    Remélem a próféta szól belőled, elcsaklizzuk a nyereményt, aztán csapunk egy fergeteges bulit!!! XD

    VálaszTörlés
  3. Hú, de jó lenne, az ige szóljon belőled XD Akkor tuti leiszom magam, ha sikerül XD

    VálaszTörlés