2011. november 26., szombat

Farkas Naplók 2.

ÍRÓ: *Az ablaknál áll, a párkánynak támaszkodik, teát szürcsöl.*
ZACK: *Kopogtat, belép, udvariasan fejet hajt.* Nate az előbb viharzott el. Minden rendben?
ÍRÓ: Igen, persze, csak kicsit felhúztam. *Legyint.* Dobd le magad! *Int a kanapé felé.* Ha kérsz teát, szolgáld ki magad!
ZACK: *”Ledobja” magát, és önt teát.* Beszélni akartál velem. Itt vagyok.
ÍRÓ: Igazság szerint nem beszélgetni, hanem kifaggatni hívtalak. *Angyali mosoly*
ZACK: *Felnevet.* Sejtettem. Mit szeretnél tudni? *Kortyol egy keveset, érdeklődve vár.*
ÍRÓ: *A fotelbe veti magát.* Lássuk csak… Mikor tudtad meg, hogy Night… öhm, Nathan "csak" a féltestvéred?
ZACK: Elég korán. Apa mindig fattyúnak hívta, az elejétől kezdve hangoztatta, hogy ez a „nyavalyás, semmire kellő mihaszna” nem az ő vére. De csak később jöttem rá, hogy valójában mennyire gyűlöli őt.
ÍRÓ: Hogy élted meg azt, amikor Victoria átváltoztatott?
ZACK: *Eltöpreng.* Nehéz lenne rá egyértelmű választ adni. Egyrészről ijesztő volt, másrészről az öcsém mellett maradhattam, harmadrészről pedig életemben először szerelmes lettem. Hogy mindez mennyire jó, vagy rossz, azt képtelen volnék megítélni.
ÍRÓ: Sokáig voltatok együtt, hogy alakult hármatok kapcsolata?
ZACK: Az elején nem volt semmi gond. A problémák akkor kezdődtek, amikor kiderült, hogy Nate holdtöltekor kezelhetetlen fenevad. Victoria talált erre egy megoldást: szexuális vággyal és testiséggel csillapította le a szörnyeteget. Mindezt a hátam mögött, míg úgy tűnt kívülről, hogy mi vagyunk a tökéletes álompár. *Szomorú mosoly.*
ÍRÓ: Mit tettél, amikor megtudtad? *Már letette a bögréjét, feszülten figyel.*
ZACK: Semmit. *Suttog.* Nem tettem semmit sem. *Maga elé mered.* Világ életemben én voltam a passzív, a szemlélődő, a csendes. Nathan pedig a tökéletes ellentétem. Valójában mindig ő irányította az életemet, én pedig csak egy árnyék voltam, ami követte őt… Egészen addig, amíg meg nem ölte Victoriát.
ÍRÓ: Mindketten szerettétek, igaz?
ZACK: Teljes szívemből. De hogy Nate is így érzett-e, azt nem tudom. Megölte őt. Kétlem, hogy testiségen kívül érzett volna bármi mélyebbet is Victoria iránt. *Fájdalmasan megrándul az arca.*
ÍRÓ: És mi a helyzet Kate-tel? Ismétli magát a történelem?
ZACK: *Szívből nevet.* Annyira imádom, hogy mindenki ezt hiszi! *Kedvesen mosolyog.* Kate egy érdekes lány, kicsit mazochista, és ha dühös Nate-re emlékeztet. De sose tudnék rá úgy nézni, mint Victoriára. Nem is akarok. Elég volt egyszer ezt eljátszani, ismétlésre cseppet se vágyom. Szeretem, de nem szerelemmel, ez pedig így a legjobb.
ÍRÓ: *Mosolyog.*Kate-tel jól kijössz, de a Murder falka tagjaival nem igazán. Ez ellen akarsz tenni, jó így neked, vagy hidegen hagy?
ZACK: Nem igazán foglalkoztat. Az utóbbi években William sokat keresi a társaságom, megpróbál kibékíteni Nathannel, de őt ismerve e mögött is van valami hátsó szándék, vagy indok. Képtelen vagyok megbízni benne.
ÍRÓ: Van a falkában olyan, akiben bízol? A testvéreden kívül.
ZACK: Lance-ben. Úgy-ahogy. Jack kétszínű ripacs, William túl manipulatív, és Manfred… őt inkább nem is jellemezném.
ÍRÓ: Mannyvel kicsit sem vagytok egy hullámhosszon. *Vigyorog.*
ZACK: Nem normális. Egy infantilis bolond, ráadásul életveszélyesen vezet! Hogy kaphatott jogosítványt?
MANNY: *Nyílik az ajtó, bekukkant.* Ne üvöltözz, és nincs jogsim. *Nyelvet ölt, elsilsszol.*
ZACK: *Méltatlankodva széttárja a karjait.* Nyeretlen kamasz.
ÍRÓ: Visszatérve rád… *Próbálja elfojtani a nevetését.* A jövőre nézve mik a terveid? Nighttal, Kate-tel a Murder- és a saját falkáddal?
ZACK: Szeretnék elvonulni egy békés lakatlanszigetre és fűszoknyában lézengeni. *Rázza a fejét.* Komolyra fordítva a szót: nincsenek túl nagy terveim. Az öcsémet vagy megölöm, vagy családi összeborulás lesz. Jelenleg az utóbbi felé hajlok, de ez nem csak rajtam áll. Kate-nek segítek, amiben tudok, nem akarom becsapni, vagy hazudni neki, ezekből már úgyis eleget kapott. Egy cipőben járunk, mindkettőnket ők igyekeznek irányítani: Nate és William.
ÍRÓ: És a Fang falka?
ZACK: A falkát jelenleg a béta vezeti, amíg én „kéjutazáson” veszek részt ezekkel a jómadarakkal. Viszont a bétából hamarosan alfa lesz. *Finom mosoly.*
ÍRÓ: Ha ez megtörténik, mihez fogsz kezdeni?
ZACK: *Szórakozottan pörgeti a teáskanalat az ujjai között.* Azt hiszem, meglátogatom Mikhailt. Azt csiripelték a madarak, hogy érdekes dolgokra bukkanhatok a Jég Palotában. Előtte viszont utána kell néznem ennek-annak.
ÍRÓ: *Felcsillan a szeme.* Mit is csiripelnek azok a madarak egészen pontosan?
ZACK: Ezt-azt. *Legyez könnyedén.* Ha jutok valamire, úgyis elmondom.
ÍRÓ: Előre is vetíthetnél!
ZACK: Azt épp az imént tettem meg. *Mosolyog és feláll. Elégedettnek tűnik.* Köszönöm a teát, igazán finom volt! *Búcsút int, és kimegy.*
ÍRÓ: Suttyó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése