2011. november 28., hétfő

Farkasokkal táncoló

A Harapj meg! történet másik főszereplőjének, Kate-nek az interjúja következik. :)

Neved?
Kate Truelight.

Korod?
18 éves vagyok.

Faj?
Ember.

Horoszkópod?
Mérleg.

Foglalkozásod?
Középiskolás tanuló vagyok, habár lehet, hogy már nem. Ki tudja, mit intéztek a hátam mögött a bundások.

Van testvéred?
Cara, a húgom.

Hogy jössz ki vele?
Nagyon jól, és rettenetesen hiányzik.

Egyedüllétet szereted inkább, vagy a társaságot?
Attól függ, kinek a társaságát kellene elviselnem.

Megbántál valamit az életed során?
Igen.

Hiszel valamilyen felsőbb hatalomban?
Kiábrándultam minden ilyesmiből.

Mennyire vagy manipulálható?
Bizalmatlan és szkeptikus vagyok, szóval nem igazán, de az utóbbi időben szépen megvezettek.

Kit szeretsz a legjobban?
Zachariast.

Kit gyűlölsz a legjobban?
Night (Seggfej) Murdert.

Sok ellenséged van?
A barátaim az ellenségeim.

Mire/Kire vágysz a leginkább?
Arra, hogy hazamehessek, arra, hogy a falkával maradhassak, arra, hogy őszinték legyenek velem és arra, hogy akibe hülye fejjel beleestem, engem szeressen a legjobban. Igen, tudom, van benne ellentmondás…

Kedvenc italod?
Kakaó.

Kedvenc ételed?
Minden, amit könnyen, gyorsan el lehet készíteni és laktató.

Kedvenc illatod?
Vanília.

Lehet veled komolyan, komoly dolgokról beszélni?
Igen.

Bensőséges dolgokról?
Ha nem az én bensőséges dolgaimról van szó, akkor igen.

Ha tehetnéd, mit változtatnál magadon?
Ha lehetséges volna, visszakérném a méhem.

Mi a legnagyobb félelmed?
Újabb hazugságok.

Kitől félsz a legjobban?
Nighttól…

Kit tartasz a legbosszantóbbnak?
Williamet. Gyűlölöm, hogy annyit kavar.

Kitől szabadulnál meg, és miért?
Nighttól és Willtől. Életem elrontói, kell ennél több, erősebb érv?

Mit vallanál be utoljára?
Mindezek után azt, hogy kibe vagyok szerelmes. (Nem mintha nem lenne nyílt titok...)

Minek örülnél a legjobban?
Ha mindazt, ami az elmúlt hetekben történt, csak álmodtam volna.

Hogy állsz a búcsúzkodással, befejezésekkel?
Gyorsan lezavarom mindkettőt, nem szeretek sokat érzelgősködni.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nah szóval, nagyon tetszett ez az interjú is, Night megnevezésénél hatalmasat nevettem! Izgatottan várom a következőt! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Örülök, hogy tetszett, és ha minden jól alakul, akkor nem sokéra jön Kate-tel a hosszabb interjú is. :)

    VálaszTörlés