2011. november 26., szombat

Farkas Naplók

Következő alanyunk Zacharias. :)

Neved?
Zacharias Fang. Eredetileg Zacharias Howard.

Korod?
248 éves vagyok.

Faj?
Vérfarkas.

Horoszkópod?
Rák.

Foglalkozásod?
A Fang falka vezére vagyok... egyelőre.

Van testvéred?
Igen, egy öcsém, Nathan. Vagy ha így ismerősebb: Night.

Hogy jössz ki vele?
Inkább hagyjuk...

Egyedüllétet szereted inkább, vagy a társaságot?
A magányt jobban szeretem. De azért jól esik, ha a hozzám közelállók körülöttem vannak.

Megbántál valamit az életed során?
Van egy-két dolog, amit nagyon.

Hiszel valamilyen felsőbb hatalomban?
Emberkét hittem Istenben, amióta viszont vérfarkas lettem, inkább saját magamban.

Mennyire vagy manipulálható?
Inkább befolyásolhatónak mondanám magam. De nem mindenki által, csak vannak páran, akikért bármit megtennék.

Kit szeretsz a legjobban?
Az öcsémet.

Kit gyűlölsz a legjobban?
Az öcsémet.

Sok ellenséged van?
Biztos akad.

Mire/Kire vágysz a leginkább?
Helyre állított testvéri kapcsolatra.

Kedvenc italod?
Hársfatea.

Kedvenc ételed?
Vajban sült pulykamell krumplipürével. De a püré ne porból, hanem krumpliból legyen!

Kedvenc illatod?
Menta.

Lehet veled komolyan, komoly dolgokról beszélni?
Igen.

Bensőséges dolgokról?
Általában igen.

Ha tehetnéd, mit változtatnál magadon?
Külsőleg semmit. Lelkileg szeretnék érzéketlenebb lenni. Megszabadulni attól a részemtől, ami szereti és óvja Nathant.

Mi a legnagyobb félelmed?
Hogy Nate meghal.

Kitől félsz a legjobban?
Williamtől. Alattomos, és nem lehet őt megfejteni.

Kit tartasz a legbosszantóbbnak?
Természetesen Manfredet.

Kitől szabadulnál meg, és miért?
Talán az öcsémtől, de sokkal inkább Raphaeltől. Manfred se hiányozna, azt hiszem, de a lycan "királytól" felfordul a gyomrom.

Mit vallanál be utoljára?
Hogy a lelkem legmélyén azért kedvelem Mannyt.

Minek örülnél a legjobban?
Ha visszamehetnék az időben, és megakadályozhatnám az átváltoztatásunkat.

Hogy állsz a búcsúzkodással, befejezésekkel?
Egyiket se szeretem, de ezt profin leplezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése