2011. november 27., vasárnap

Minden lében farkas

Az infantilis Murder kölyök reflektorfényben! :D

Neved?
Manfred Murder. Eredetileg Manfred Smith.

Korod?
98 éves vagyok.

Faj?
Farkasember. Félvér vagyok.

Horoszkópod?
Kos.

Foglalkozásod?
Örök gyerek, hangulat- és kedélyjavító, plusz zseni. Elvégre ki más tudná hülyeségekkel feldobni Nightot?

Van testvéred?
Egyke vagyok, ha a falkatársaimat nem tekintjük annak. Inkább tekintsük annak, szóval van négy bátyám!

Hogy jössz ki velük?
Izgalmasan! Néha majd megfojtanak szeretetükben. De  tudom, hogy csak viccelnek… ugye?

Egyedüllétet szereted inkább, vagy a társaságot?
Hülye kérdés. Nem látszik mekkora party-arc vagyok?

Megbántál valamit az életed során?
Igen. Azt hogy nem öltem meg már réges-rég Haakont, és hogy hazudtam Kate-nek.

Hiszel valamilyen felsőbb hatalomban?
A humorban.

Mennyire vagy manipulálható?
Nem nagyon. csak engedelmes és kicsit még naiv.

Kit szeretsz a legjobban?
Kate-et. Meg Willt… és Nightot, Lance-t, Will kislányát, Ephonint…

Kit gyűlölsz a legjobban?
Haakont.

Sok ellenséged van?
Nem kifejezetten ellenségek, inkább hobbi-fejemre-vadászók.

Mire/Kire vágysz a leginkább?
Bosszúra Haakon ellen.

Kedvenc italod?
Mindenféle gyümölcslé.

Kedvenc ételed?
Mindenevő vagyok és édesszájú, nálam nincs diszkrimináció.

Kedvenc illatod?
Frissen sült kalács. Semmi nem übereli!

Lehet veled komolyan, komoly dolgokról beszélni?
Igen, bár sokan nem hiszik el.

Bensőséges dolgokról?
Kell hozzá egy megfelelő hangulat és lelki állapot.

Ha tehetnéd, mit változtatnál magadon?
Lekaparnám a tarkómról a tetoválást.

Mi a legnagyobb félelmed?
Meghalok, mielőtt Haakonnal végezhetnék.

Kitől félsz a legjobban?
Nighttól. Nagyon ijesztő tud lenni, főleg ha nincs holdtölte!

Kit tartasz a legbosszantóbbnak?
Azt hiszem… saját magamat.

Kitől szabadulnál meg, és miért?
Zachariastól. Okoskodó, sznob!

Mit vallanál be utoljára?
Hogy többször félek, mint szabadna, és hogy azért Zachariasnak elég sokszor van igaza.

Minek örülnél a legjobban?
Ha Kate velünk maradhatna, és Will végre foglalkozna a lányával is.

Hogy állsz a búcsúzkodással, befejezésekkel?
Folyton elérzékenyülök, nem szeretek búcsúzkodni! És ha befejezés, akkor már Happy End!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése