2012. február 25., szombat

Darabolás

Nem csonkítani fogok! Se a sztoriban, se a valóságban, szóval nem kell pszichiátert hívni!

Újfent szemeztem egy sort a Harapj meg! vázlatával, ami így, hogy fény derült Kate szerepére, és arra, hogy kinek a kezében van a vég, kicsit kibővült. Így aztán, amíg eddig azt hittem, hogy a sztorinak nagyjából a háromnegyede megvan, most kiderült, hogy inkább csak a fele. Miközben 26 fejezet már elkészült, és egyik sem egy-két oldalas. A mellékszereplőket sem hanyagolhatom el, mert mindegyiknek adtam kisebb-nagyobb, de mindenképp jelentős feladatot, úgyhogy rajtuk se "spórolhatok". Ha megtenném, néhány dolog nem ütne akkorát, mint szeretném.

Szóval a következőt találtam ki: minden Olvasó "kedvencét", a történet félbeszedését egy olyan ponton, ami valamelyest lezárja az 1. részt. Aztán folytathatjuk ott, ahol abbahagytuk a 2. résszel. 3. nem lesz, attól nem kell félni - kivéve, ha kiderül, hogy még valami kéne bele. XD De nem fog kiderülni, nem hagyom, befejezem, még a világvége előtt! Ha már idén nem lesz karácsony, legalább plusz egy kész történetem legyen!

Szóval, a Harapj meg! 1. felvonása Farkastánc alcímen fut, így a második is alcímes lesz, csak azt még nem találtam ki. De ki fogom! Annyi biztos, hogy a Farkastáncot két-három fejezeten belül lezárom, 30-nál több fejezet biztosan nem lesz. :)

3 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Jól értelemezem hogy akkor úgy mond több évad lesz??
    Nekem tetszik:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Igen, jól, egyben ez ijesztően sok lenne. XD

    VálaszTörlés