2012. február 24., péntek

Lassan de biztosan

Örömmel jelentem, hogy elkészült a 26. fejezet is a Harapj meg!-ből. Tudom, hihetetlen és fantasztikus vagyok, a virágokat az öltözőbe kérem majd!

Viccet félretéve: rájöttem, hogy mi lesz Kate szerepe, és hogy miért fontos - ez így a 26. fejezetnél azért már nem ártott -, kifundáltam a sztori végét - erről ne kérdezzetek, úgyse fogok válaszolni *muhaha* -, és nagyjából az összes kisebb-nagyobb szereplőnek megszabtam a feladatait, meg a jövőjét. Persze változtatás bármikor előfordulhat, ha eszembe jut valami jobb, ami szépen belesimul a történetbe. Bár most már inkább lassan szeretném befejezni! De ahogy magamat ismerem, ez sem fél éven belül fog megtörténni. Vagy ha igen, akkor az csoda lesz!

És íme egy kis ízelítő:
"Pillantása az infúziós tasakra siklott, ami már majdnem teljesen kiürült. Ez tartotta életben. Fanyar mosolyra húzta a száját. Az élete ilyen kis tasakokban lötyögött, amiket időről-időre cseréltek. Élt, de minek? Egy roncs lett. Kard, él nélkül, fegyver, töltény híján, erejétől megfosztott vihar."


U.i.: Hamarosan Merengőn olvasható lesz a teljes fejezet! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése