2012. február 25., szombat

Terjeszkedés, hódítás

Oh yeah, ma már a második posztom! XD

Na, szóval... Imagine-re is elkezdtem felpakolni a Harapj meg!-et, egyrészt, mert ott más az olvasótábor, másrészt, akit eddig eltántorított a sok fejezetszám, az most szép lassan nekikezdhet az elejétől a sztorinak. Feltéve, ha kedvet kap hozzá. :) Néhány finomabb változtatást végrehajtottam rajta, így pl. az 1. fejezet másik címet kapott, és némileg igyekeztem javítani a helyesírási, stilisztikai hibákat.

Amúgy ez még azért is jó, mert így legalább én is újraolvasom a sztorit, és meglátom, hogy elsiklottam-e valami fölött menet közben. :P Ahogy magamat ismerem: egész biztosan!

Link az Imagine-es verzióhoz: http://www.fictions.hu/imagine/viewstory.php?sid=3642

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése