2012. február 10., péntek

Egy kisebbfajta csoda

Hihetetlen, grandiózus, elképesztő és megdöbbentő!!! KÉSZ a Bite me! ~ Harapj meg! 25. fejezete! És most a hervasztó tények: sokáig tartott, és inkább átvezető rész lett, de viszonylag hosszú, és többen is szerepelnek benne! :D
Arra viszont még kell várni egy keveset, hogy a Merengőn is olvasható legyen, javítás, utolsó simítás stb..., és azt se tudom megígérni, hogy a következő hamarabb érkezik. Suli van, na. :(

A fejezet még ma feltöltésre kerül - ha az admin-gárda is úgy akarja -, szóval lehet készülni, hamarosan újabb sorokat olvashattok kis farkasaim életéből. :D
Addig is egy kis "zeneajánló":

Részlet az új fejezetből:
"– Nem nekem való a csonttrón. A lordi címet sem rám szabták. – Pár pillanatig csupán nézte azt a tarka tollat, amit az imént még oly bőszen a markába akartak nyomni. – Láthattátok, hogy amint alkalmam adódott, kibújtam az örökösi szerepkörből. Nightot szolgálom, és ez nekem így tökéletesen megfelel.
    – Szolgát játszol, amikor úr vagy. – Megrázta a fejét. Érezhetően nyugodtabb volt, mint pár perccel korábban.
    – Szolgálok, de ettől nem vagyok szolga – emelte fel mutatóujját –, nagy különbség.
    – Mindened megvan ahhoz, hogy nagy lorddá válj, William. Minden!
A férfi féloldalas mosolyra húzta a száját, csípős válasza már a nyelve hegyén volt, aztán minden pajkosság eltűnt az arcáról, helyét gyász és bánat vette át.
    – Nem. Aki mellettem állna, és mindvégig hűségesen támogatna már nincs – mondta csendesen. – Ő is azt akarta, amit te meg a családom: legyek lord. Azt mondta, jól csinálnám. Érte megtettem volna, habozás és kételyek nélkül…"

U.i.: Senki ne lepődjön meg majd - mondjuk úgyis lesz ilyen, de azért itt előre szólok XD -, mostantól elhagyom az angol fejezetcímeket, és több, mint valószínű, hogy az előző fejezetekből is szépen eltávolítom. Egyszerű a magyarázat: fölösleges. És várható egy sztoriátnevezés is. :P

2 megjegyzés:

  1. Jéjj, jéjj, jéjj :D én tényleg örülök, úgy látszik ez a hét kedvező volt rád is :D én meg véééééégre, hosszú évek szenvedése után rájöttem, hogy pontosan mit is akarok írni, úgyhogy szerintem elkönyvelhetjük ezt egy eredményes hétnek :D
    Az angol fejezetek eltávolítását csak támogatom :P

    VálaszTörlés
  2. Király! :D Majd feltolom a seggem MSN-re, aztán oszd meg velem az isteni szikra becsapását. :)
    Ez a hét jó volt, aztán meglátjuk jön-e kutyára hó. XD
    Az angol címeknek meg nekiveselkedek. :P

    VálaszTörlés