2011. május 30., hétfő

Szavazás (I.)

Na, ezen az embertelenül korai órán lezárom a szavazást.:) (Nem is értem, hogy általánosban meg gimiben hogyan tudtam már ilyenkor figyelni.... azt hiszem, sehogy. :P)

Ami a végeredményt illeti, a magam kis szerény módján totálisan elégedett vagyok, a Bite me! új verziója vitte 100%-kal a pálmát, szóval megnyugodtam. ^^ Azért is ez a rakat, minden-mondta-végére-hangulatjel.XD (Tényleg mindenhova teszek... -.- XD)

Mindezen felbuzdulva eldöntöttem, hogy - előzetes elképzeléseim szerint - minden héten lesz újabb szavazás, hétfőtől vasárnapig /vagy következő hétfő reggelig/, hogy legyen Nektek is mit még pluszban pötyögni a blogon és én is minden órában rápillanthassak az állásra. XD (Jól van, akinek túl sok az ideje, annak muszáj valamivel elütnie. XD)

Szóval, indítom is a következő szavazást, és remélem, hogy a következő bejegyzésem már egy-két fokkal emberibb lesz. Fogjuk ezt a korai időpontra és az alváshiányra. -^.^- (Meg arra, hogy alapjáraton se vagyok teljesen 100-as, de most már tényleg lelövöm magam.... BUMM *megtörtént XD*

U.i.: Oké, mégse lőttem még le magam, vehetitek ezt akkor végakaratnak, vagy mi fenének. XD A második szavazás kapcsán lehet indokot is írni komment formájában.:) Csak mert én olyan veszett kíváncsi vagyok azokra a "miért"-ekre.:P XD És most már tényleg leállítom magamat. ^^

4 megjegyzés:

  1. Fufu, nekem Zack a kedvencem, mert olyan kis ariii :D Na jó, komolyra fordítva a szót: mert rühelli és szereti a tesóját, mindezeket egyszerre, te meg tök jól jellemezted őt, és írtad is le nekünk. Nagyon remélem, h ez a továbbiakban is így marad, és szegény Zacharias nem megy át vmi elcseszett hős szerelmesbe ^^

    VálaszTörlés
  2. Zacket én is szeretem, csak szegénykémet nem egyszerű "lefesteni". És most komolyan: olyannak ismersz, mint aki ilyen merényletet követ el? Nem lesz elcseszett hős szerelmes, ennyit elárulok. XD

    VálaszTörlés
  3. Jajj, akkor most megnyugodtam :D jó nagyot sóhajtottam is :D ő egy ász kari, szal maradjon is olyan :D

    VálaszTörlés